Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ctrl84

stare stare, Twoje Twoje. Mam sentyment do tego filmu wiec wrzucilem go i na tym portalu


pozwole sobie poobserwowac


wiem, po sobie ale dziewczyny lubia takich


ale z tymi chwytami to nie koniecznie zawsze tak byc musi. Mozna nauczyc sie nowych, mozna razem, wspolnie, ewoluowac


po linkach widze, ze angazujesz sie w portale artystyczne. W sumie tez mam profil na filmwebie, na lascie tez mialem kiedys, digarta jeszcze trzymam. Nie wiem skad nagle znalazlas moj profil, ale pojawilas sie chyba w znaczacym momencie. Poprzewracalas mi w glowie kiedy wydawalo mi sie, ze mam juz w miare poukladane. Znow zasialas watpliwosc, kiedy mialem juz nie miec watpliwosci.


a no w sumie, zapomnialem o tej postaci. Dawno juz sie nie ogladalo :P

suwaliszki, a jakze


a u Ciebie cos juz dawno nic nowego, zaniechales?


w takim razie Twoje twierdzenie sie nie zgadza (chyba, ze zle przeczytalas moja pierwsza odpowiedz). Poniewaz skoro uwazasz, ze bez sznurkow byloby troche nudniej, to jak mozesz jednoczesnie uwazac, ze lepiej jakby ich nie bylo? Chyba, ze lubisz nude na zdjeciu i do tego zmierza Twoja teoria


czyli w takim razie mimo beznadziejnosci sznurkow dobrze ze sa na tym zdjeciu tak?


a czy nie uwazasz ze bez sznurkow byloby troche nudniej?


ej, Ty jestes z Suwałk czy co?


no prosze kto nagle sie polawil na tym portalu nieswiadomy bylem Twojej obecnosci


dzieki


pozwole sobie poogladac jeszcze w przyszlosci


to w telewizorach takie fajne obrazy pokazuja? moze zaczne ogladac :P


a no to zem zle trafil w fote, wiec sie poprawilem


fajnie ze ktos docenil ramke, ktora moim zdaniem pasuje tam jak ulał A co do tego ostatniego to te przepalenia nazywaja sie "bliki" i tak, wiem ze sa, ale nie uwazam ich za blad. Co do swiatla i kompozycji - chyba kwestia gustu.

PS. ten post jakos mi wyszedl jakbym sie przechwalal strasznie, nie wiem, nie powinienem moze tak pisac. W kazdym badz razie dzieki za odwiedziny i te pare procent


nie, nie Beata. Inna dziołcha


Wow, pierwszy raz spotykam sie z profilem gdzie sa doslawnie same wschody/zachody slonca. Wydawalo sie, ze to dosc ograny temat, ale jednak gdy tak sie drazy jeden temat troche dluzej to czlowiek staje sie mistrzem w tym co robi. Chyba mieszkasz przy tej plazy tak cos sie wydaje


no to ladnie. No niestety, do tego trzeba jednak maszyn. Wiec poki co mam nadzieje probowac techniki mokrego kolodionu z duzego formatu Co do grafiki to chyba jednak nie mam takiego poczucia estetyki jak na to


chetnie, tylko wiesz, troche daleko to od Suwałk :P


podziwiam Twoj talent, bardzo ciekawa galeria


dokladnie, aparat na szyji (czy tez szyi) a co do glowy to akurat tak stanalem zeby zakrywal ja cien latarni, ktora wlasnie ma taki okragly klosz, ale ciiii, nie mow nikomu


aparat w locie zlapal


ciekawa interpretacja, w sumie cos w tym jest. W takim razie chcialbym dodac, ze wybralem sie wtedy na zrobienie zdjecia o godzinie 08:08 08.08.08 r. - i na takie cos wpadlem akurat wtedy no i poczulem ta wyjatkowosc chwili



1 2 3 4 5 6 ... 9 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt